.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهادت جمعي از فرزندان ايران اسلامي ؛
بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران با صدور اطلاعيه اي شهادت مظلومانه جمعي از مردم بي دفاع سيستان و بلوچستان و فرماندهان سپاه پاسداران را تسليت گفت و خواستار پيگيري جدي مسوولان نظام براي مجازات هر چه سريعتر عاملان تروريستی اين فاجعه ناجوانمردانه شد...
بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران


حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران با صدور اطلاعيه اي شهادت مظلومانه جمعي از مردم بي دفاع سيستان و بلوچستان و فرماندهان سپاه پاسداران را تسليت گفت و خواستار پيگيري جدي مسوولان نظام براي مجازات هر چه سريعتر عاملان تروريستی اين فاجعه ناجوانمردانه شد.

به گزارش شمال نیوز، متن اطلاعيه به شرح زير است:

بنام خداوند منتقم خون شهیدان

تردیدی نیست که شهادت آرزوی مردان بزرگی است که معراج خود را در فواره های خون سرخ خویش به ثبت رسانده و شهادت نامه خود را با خون امضاء می کنند و در راه آن یک لحظه هم از پا ننشسته و دیده به هم نمی گذارند تا در سحر توفیق، غافلگیر نشده و از قافله عشق باز نمانند!
خبر شهادت سردار سرلشگر شهید شوشتری و سایر عزیزان سپاه و برادران اهل سنت و تشیع در شهر پیشین سرباز،اگر چه از منظری بسیار تالم خیز و تاثر برانگیز است و حقیقتاً نمی توان خلاء معنوی و نقش آفرینی های منحصر بفرد ایشان را پر نمود، اما از منظری دیگر،تحقق آرزوی دیرینه آیینه دلی است که مدینه فاضله اش به استناد سالها ایثارگری، تنها و تنها مسندگاه شهادت بود و یگانه دلیل دلتنگی اش، محرومیت از وصالی بود که یارانش سالها پیش در عروجی آسان به آن رسیده بودند!

اگر دیروز مردم کردستان،شهید بروجردی را مسیح کردستان می دانستند ،بلا تردید امروز نیز مردم سیستان و بلوچستان عزادار مسیح دیگری هستند که در کنار مبارزه با اشرار، به مبارزه ای فراگیر با محرومیت مضاعفی می اندیشید که طی آن برادران و خواهران اهل سنت را در معرض طمع ورزی بیگانگان و اشرار بیگانه پرست قرار داده و می دهد!

به هر حال این واقعه تلخ تروریستی نشان داد که استکبار جهانی در مبارزه ای قهرآمیز، براندازی نظام ما را هدف قرار داده و ادبیات ریاکارانه رسانه ای و دیپلماسی، اعتباری نداشته و پذیرفتنی نیست!

علیهذا حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران ضمن گرامیداشت مقام بلند شهدای شیعه و سنی و عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت امر مسلمین،این اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی و مزدوران داخلی اش را محکوم کرده و قاطعانه از مسئولان ارشد نظام می خواهیم که دولت پاکستان را مجاب به استرداد این اشرار تروریست و سوداگران مرگ نموده تا با محاکمه در پیشگاه ملت ما،همانگونه که رهبری معظم هشدار جدی داده اند،به سزای اعمال خویش برسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.